Vergadering : Beeldvormende vergadering, 12 oktober 2020 19:30:00
Algemene vergader informatie
Thema-avond accommodatiebeleid
Opties bij deze vergadering
Agenda
Hoofdvergadering
-
Beste raads- en steunfractieleden, Zoals u weet nadert de finishstreep voor de evaluatie van het huidige accommodatiebeleid. Hierbij ontvangt u de stukken en willen wij een update geven over de informatieavond op 12 oktober. Carrousel Groenoord – Nes Noord Eerder hebben wij aangegeven dat wij naast accommodatiebeleid ook de stukken zouden toesturen van de Carrousel Groenoord – Nes Noord. Door een onverwachte ontwikkeling zien wij ons genoodzaakt nader overleg te voeren met de verenigingen die betrokken zijn bij de carrousel. Dit brengt de verdere planning echter niet in gevaar. Tijdens de informatieavond komt dit onderwerp te vervallen. Hoe dit verder wordt ingericht hoort u z.s.m. van ons. Stukken: Als bijlage treft u de volgende stukken aan over het accommodatiebeleid: 2020 Evaluatie rapport – gesprekken begin 2020 Raadsvoorstel accommodatiebeleid Raadsbesluit accommodatiebeleid Bijlage A Bijlage B Bijlage C Berekening jaarlijkse gemiddelde vervangingskosten Stand solidariteitsfonds buitensport 2016 - 2020 Inventarisatie op reacties eerder voorgesteld raadsvoorstel mei 2020 Informatieavond 12 oktober Als gevolg van de nieuwe corona maatregelen vinden wij het niet verantwoord om de informatieavond fysiek te organiseren. Dit willen dan ook digitaal via Microsoft Teams gaan doen. De planning van de avond ziet er als volgt uit (waar raadsleden staat worden ook steunfractieleden bedoeld): 19.15 – 19.30 start raadsleden + ambt 19.30 – 20.00 raadsleden + ambt en binnensportlocaties 20.00 – 20.45 raadsleden + ambt en dorpshuizen meerjarenonderhoudsplan en exploitatie 20.45 – 21.30 raadsleden + ambt en buitensport meerjarenonderhoudsplan en advies veldverlichting 21.30 – 21.45 einde raadsleden + ambt Om dit allemaal zo soepel mogelijk te laten lopen vragen wij u om uw vragen en opmerkingen n.a.v. de stukken van te voren naar ons toe te sturen, dit versnelt het digitaal vergaderen. Dat kan naar ondergetekende: jolien.kaan@schagen.nl . We proberen u dan van te voren of op de informatieavond een antwoord te geven. Wanneer u zich eerder heeft aangemeld voor deze informatieavond ontvangt u ruim voor aanvang de benodigde Teams-linken. Wanneer u alsnog mee wilt doen kunt u zich nog tot en met woensdag 7 oktober aanmelden bij jolien.kaan@schagen.nl. Volgende week zal ik u meer informatie toesturen over hoe we de informatieavond verder vorm gaan geven. Indien u nog vragen heeft dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Jolien Kaan Beleidsadviseur Accommodaties Gemeente Schagen
Vergaderstukken
Stemmingen